{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 13 Aug 2015

近來網上成日都見到100年時裝潮流回顧,有日本呀、美國呀、英國呀、韓國等地,不過大多數都係講女士嘅時裝潮流,今次終於搵到條片回顧男士嘅服裝,究竟係邊種衫?夏天當然就是要睇泳裝吧?!一齊睇過!

1915
100年前嘅男性泳褲原來係連身架!成個大BB咁都幾得意丫XD



1925
雖然肉肉係露多咗,條褲短咗,泳衣又變咗無袖,但連身泳裝嘅都係畀人怪怪的感覺。



1935
Oh yes!!!終於要脫了!露出強壯的上半身吧!!



1945
呢個時候嘅泳褲開始有現代泳褲嘅模樣喇。


1955
泳褲好似有越來越短嘅趨勢添,唔錯唔錯。



1965
泳褲短係短,但點解係呢啲奇怪嘅圖案呢......?



1975
尼龍質料嘅泳褲開始流行。


1985
呢個時代嘅泳褲變得寬鬆、長度都冇之前咁短,就咁睇就好似一般短褲。


1995
夏威夷花花圖案開始流行,長度變成到達膝蓋嘅沙灘褲咁長。



2005
又回歸平實的淨色?


2015
終於到返2015年,似乎又有啲復古味道,想玩返短啲同色彩繽紛啲喎。






當每一個運動鞋履品牌都因成本不斷上漲紛紛將生產地轉移至中國和印尼,但 New Balance 依然堅持以「MADE in USA 」為大眾帶來最優秀的設計,因此對於各位 New Balance 愛好者而言,鞋舌上繡有「MADE in USA 」標誌, ...
style
美國製造的頂級品質:New Balance「MADE in USA 」新系列 將再度發售
29 Apr 2024
當每一個時裝潮流品牌都為了迎合 Y2K 復古熱潮紛紛推出頭戴式耳機,但 Neighborhood 瀧澤伸介卻反其道而行,推出一款名為「GP-N3NH」 的攜帶式唱片機,向 8、90年代的音樂和時尚文化致敬。 ...
style
Neighborhood 推出攜帶式唱片機:向8、90年代大熱的 Columbia GP-3 黑膠唱片機致敬!
26 Apr 2024