{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 25 Sep 2019

當你選擇電腦時,其中一個你可以選擇嘅係究竟用傳統硬碟,定還是用SSD硬碟呢?不過無論揀邊樣,兩種硬碟基本上都會有耗盡嘅一日(即係壞掉)。雖然傳統硬碟即使壞左,都仲有機會修復或讀出原有資料,而SSD則會突然死亡無聲無色,但結果都係搞到用家好煩麻。因此,Samsung不斷尋求解決辦法,而其新推出嘅PCIe Gen4 SSD就可能完全解決以上問題。

Samsung呢款全新嘅SSD,其中採用了全新技術Fail-in-place(FIP),就係硬碟中會有多塊NANS芯片,當某部份芯片出現問題時,正常嘅芯片可以繼續運作,而唔係整個硬碟完全死亡。

除此之外,呢款新SSD仲可以喺受損壞嘅芯片進行掃瞄,然後將資料複制到仍然正常運作嘅芯片上。

正因為咁,與以往SSD只要部份芯片損壞就必須整個硬碟更換,新款SSD將完全避免更換及喪失資料嘅問題,所以Samsung大膽稱這全新SSD為「不死的硬碟」。

自Blue Origin及Virgin Galactic於過去兩年分別成功載人上太空後,「商業太空旅行」就由小說情節,成為現實中可行嘅體驗不過,當然係只限有錢人體驗啦。而睇黎有錢人已經唔滿足於「飛上去望下個地球就落返黎」,而係 ...
tech
【太空】真 ‧ 離地餐廳 400萬上太空 望住地球食米芝蓮
28 Mar 2024
若然消息屬實,iPhone 16 Pro機身側邊將加入一個全新按鍵「Capture button」,大小與電源鍵差唔多,能方便用戶拍攝及錄影。
tech
【科技】疑似iPhone 16 Pro保護殼曝光!機身側邊加入全新「拍攝」按鍵?
27 Mar 2024