{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 05 Jun 2020

黎緊11月就係美國總統大選,經過上次大選後有傳俄羅斯利用社交網站影響選情,美國大眾對Facebook、Twitter會否對平台內容作出審查非常關注。Facebook最新就公佈「官媒標籤」等用家更明確地了解社交網站上的新聞媒體背景。

簡單啲講呢,「官媒」即係由某國政府部份或全面控制嘅媒體,咁作為喉舌,除咗報新聞之外,當然亦係國家嘅宣傳機器,而Facebook推出呢個「官媒標籤」,就係話畀讀者知呢個媒體係某國宣傳機器嘅一部份,咁佢講嘅嘢你信唔信,就自己決定啦。Facebook的網絡安全政策主管Nathaniel Gleicher於blog貼文中指會以資金來源、管理人選、編採機制及獨立性等因素決定是否官媒。

咁一直講緊嘅「某國官媒」,究竟又係邊國邊啲媒呢?據《Variety》報導,「獲得」官媒標籤嘅,有中國政府控制嘅新華社及央視,另外俄羅斯控制的Sputnik及RT、以及伊朗國營電視台亦在名單之中。如果被標籤嘅媒體唔同意,可以向Facebook提出上訴。另外Facebook亦會停止各國官媒於美國Facebook落廣告,但喺其他地方落廣告就不受限。

Marshall推出嘅頭載式耳機系列Major及無線耳機Minor,素來以外型搶眼而且音質出色而聞名。近日Marshall就宣佈同時更新兩個系列,分別推出最新Major V及Minor IV新耳機。最快5月初就可以買到。 外觀上 ...
tech
【耳機】Marshall 更新經典耳機系列 Major V及Minor IV下月初發售
25 Apr 2024
從邀請函嘅圖片嚟睇,今次發布會主角似乎係全新iPad及Apple Pencil,各位果迷請拭目以待!
tech
【科技】Apple宣布5月7日舉行發布會!新iPad及Apple Pencil即將登場?
24 Apr 2024