{ SKIP }
文:米  圖:互聯網
POSTED ON 08 Aug 2019

遇上火警,我哋可以24小時Call消防撲滅火災,但慾火呢家嘢,就唔係人人都24小時On Call幫你處理得到,就算有人幫到你,唔少怕怕醜醜嘅巴打都寧願自己偷偷哋解決就算,呢個時候,你需要嘅可能就係佢——「Tenga飛機杯自動販賣機」!呀!不過補充返,目前呢部機淨係得日本先有咋!

作為一部自動販賣機,當然係24小時營業服務大家!呢部全日本首部「Tenga飛機杯自動販賣機」位於北海道札幌市嘅著名嘅紅燈區「薄野」,8月1日開始正式啟用,官方仲話如果反應好,就會陸續喺其他地區開設。

呢個「Tenga飛機杯自動販賣機」非常貼心,門口有塊布簾仔等你購買飛機杯時可以遮住個樣冇咁尷尬,而且除咗不同款式嘅Tenga飛機杯之外,機入面仲有販賣能量補充飲品,確保你隨時有氣有力同Tenga大戰一番!不過「Tenga飛機杯自動販賣機」同日本嘅煙酒自動販賣機一樣,都裝咗年齡識別系統,所以如果巴打你仲未成年,去到日本就算見到呢部機,都係睇下就算,唔好諗住有得玩喇。

食開日清杯麵嘅大家,相信都對杯麵入面嗰堆唔知係咩肉、唔知點整、但口感同味道都頗為特別嘅「謎肉」非常熟悉,甚至有人係為咗食「謎肉」所以先買日清杯麵黎食。如果你都對「謎肉」情有獨鍾嘅話,咁你就好彩啦,因為 ...
thezone
【日本】日清推單獨發售「謎肉放題」 乾啃亦可
28 Mar 2024
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024