{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 08 Aug 2019
【Disney+】迪士尼+串流頻道公佈訂價及重拍《寶貝智多星》《翻生侏羅館》等名作

網絡電視串流大戰即將要啟動,Netflix 最大的敵人同挑戰 Disney+係美國方面公佈左最新的收費方式,當然為要和Netflix作戰,價錢都係定到一樣,Disney+套餐包含Hulu以及ESPN+頻道,月費為12.99美金,在美國和Netflix是一樣!而11月12日美國開台後, Disney+也將會將服務擴展全球,香港也將會睇到,旗下最新公佈重啟相信是重拍一系列名作包括《翻生侏羅館》(Night at The Museum) 、《寶貝智多星》(Home Alone)等合家歡作品。11月準備迎接新的串流電視世代,選擇隨時有,係睇你是否願意改變得4個電視台的困局!

 

如上面所述,Disney+的定價12.99美金同Netflix海外的月費相若,迪士尼不只要靠自家串流影音服務 Disney+ 全力搶攻市場,仲會搭配旗下 ESPN+ 和 Hulu 推出三合一組合訂閱方案,讓消費者用一個價格就能觀看三大串流影音平台的豐富內容,相信對合家歡同Marvel的支持者來講是非常有吸引力。希望其進軍全球的定位盡快實施,相信好快香港用家也能夠收看,但應該無法趕及11月12日開台同步,香港Marvel支持者要注意期待啦!迪士尼的頻道本身就有(Marvel)、星球大戰(Star Wars)、(Pixar)動畫、國家地理頻道(National Geographic)等,然後三一組合下ESPN有體育,而較重口味的R級節目則分工落Hulu,選擇清晰,當然迪士尼本身都係合家歡為主!

此外,Disney除左公佈收費,還表示將會重啟四個懷舊合家歡電影系列,包括《翻生侏羅館》(Night at The Museum)、《寶貝智多星》(Home Alone)、《兒女一籮筐》(Cheaper By the Dozen)以及《遜咖日記》(Diary of A Wimpy Kid)等,然而迪士尼並無落實公開重啟的方式和最終是電影還是電視劇,不過可以幾乎肯定是放在Disney+頻道內上架。

 

Netflix 有沒有反擊呢?有一個燒錢的絕地作為,佢地以高價成功拉壟Game of thrones第八季比人鬧到飛起,爛尾電視編劇雙人組David Benioff and D.B. Weiss,咁都可以花過億港幣招攬,來緊完左迪士尼+的星戰三部曲等,編劇雙人組David Benioff and D.B. Weiss就會正式過底為Netflix創作,可能高價合約是包埋早前搞亂HBO 權力遊戲的錢來?!

Anne Hathaway並唔係想metoo任何人,只係道出當年荷里活嘅風氣,而家大家都知道點樣處理得更好。
hobby
【影視】Anne Hathaway自爆早年試鏡曾被要求與10男接吻:覺得很嘔心
23 Apr 2024
今次預告終於見到Hugh Jackman飾演嘅Wolverine回歸,仲要怒插Deadpool下體!? iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/-2XTD3sfGU4?si=VMXgJHKmgO3zzPU5" title="YouTube video ...
hobby
【MCU】《Deadpool & Wolverine》公開全新預告及海報
23 Apr 2024