{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 17 Mar 2023

近日日本AV界可謂新聞不斷,先有三上悠亞預告引退,又有香港女生素海霖宣佈出道,而今日就輪到著名AV片商「SOD」社長因「未經許可接待營業」而被捕——不過就同大家想像中嘅有啲唔同。

據日媒報導,東京都公安委員會,就以「未經許可接待營業」之名,將SOD社長井口翔以及店長樋口剛拘捕,並同時帶走數名當時於店內工作嘅女員工,再於今日殺上SOD總公司搜索。

大家一見到「SOD」同「接待營業」,可能下意識就認為係同啲唔見得光嘅事業有關。但其實涉事嘅係自2020年就於新宿歌舞伎町光明正大地開業嘅「SOD LAND」主題樂園。SOD LAND樓高四層,主要賣點係「可以與AV女優見面」,每層都會有唔同主題,除咗可以同女優玩「色色的小遊戲」之外,最高一層更可以透過玻璃,以包括「從下而上」等角度仔細觀察身穿性感服裝嘅女優。雖然係以SOD及女優作賣點,但大致上都停留於兒童不宜嘅尺度。

案情重點就在於「接待」二字,因為按日本法例,所謂「接待」係指「以企業利益為最終目的的活動和宴會」,具體而言就係大家熟知嘅「陪酒小姐」之類嘅服務,而此類服務係受日本風俗法規所限。而SOD LAND過往就一直游走於法例邊緣,今次就應該係被日本警方認為其業務符合「接待」之定義,所以違法被捕。

事件發生後,SOD LAND亦放出公告,先表示會於明日 (3月16日) 暫停營業。隨後再指無限期暫時關閉。

資料來源:news.ntv

食開日清杯麵嘅大家,相信都對杯麵入面嗰堆唔知係咩肉、唔知點整、但口感同味道都頗為特別嘅「謎肉」非常熟悉,甚至有人係為咗食「謎肉」所以先買日清杯麵黎食。如果你都對「謎肉」情有獨鍾嘅話,咁你就好彩啦,因為 ...
thezone
【日本】日清推單獨發售「謎肉放題」 乾啃亦可
28 Mar 2024
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024