{ SKIP }
文:米  圖:互聯網
POSTED ON 21 Nov 2018

只要係人都一定會有生理需要,病假產假呢啲基本上間間公司都有,再貼心啲嘅公司仲會畀埋M到假期啲女同事每月抖抖,不過原來英國有間公司仲巴閉,為咗員工可以了無牽掛地打飛機爽爽佢,決定提出「自慰假」畀員工,將一路以嚟積累嘅壓力可以好好地發射……呀,唔係,係發洩出去就真!

英國情趣商品公司「LELO UK」最近就推出一個叫「自慰假」(self love day)嘅特別假期,員工可以額外有4日假用嚟自慰。皆因公司認為自慰可以提升員工生產力,令佢哋之後可以更用心工作。「LELO UK」嘅發言人Rachael Nsofor就表示,佢哋認為性滿足係人嘅基本權益,而且仲係完全免費。因此公司希望員工可以利用呢啲假期,去探索佢哋嘅快樂,之後返工時會更有生產力。

不過唔少網民聽完都表示,有心嘅話,其實唔需要一日,一個Lunch Time已經可以搞掂,如果打個飛機都要用成日,咁條友仔應該要去醫生度好好Check下自己有冇問題。

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022