{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 13 Aug 2015
上年文青同大家介紹過呢個「飛入乳溝」鍊墜,唔知大家仲有印象呢?當時呢篇嘢個反應都唔錯,但個鍊墜喺日本嘅反應就更加唔錯!唔錯到廠商「ekoD works」(係,即係出濕身透底T嗰間)黎緊會幫佢出本叫做《ふくらみの引力(堅挻的引力)》嘅寫真集!


好明顯,呢本寫真集就係影住幾款唔同嘅「飛入乳溝鍊墜」,飛入唔同乳溝嘅情形。之於個重點係個鍊墜定條乳溝就你自己諗掂佢。8月22日出版,售價只係1620Yen(約100HKD),其實係抵賣。之但係作為一個港男,我就唔會買囉!因為之前都講過,個「飛入乳溝鍊墜」之所以好睇,係因為佢飛去入嗰條係乳溝黎嘛!而睇均文青身邊所有女伴(講到好似好多咁呀可),最有本錢戴呢條鍊嘅恐怕就係我本人,咁做咩仲買本寫真集返黎篤口篤面呢?

圖為「ekoD works」網站上,「飛入乳溝鍊墜」嘅介紹圖片,同寫真集中嘅可能有出入架。


喺呢個時候,唔知點解文青諗起嘅係張學友嘅《給朋友》:「飛出生死峽谷…緊記多添加衣服…」

Amazon

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022