{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 10 Oct 2014

各位好,我係、MenClub東九龍、總打雜、魏文青。近日、喺網上流傳,有好多、日常用品,我重申,都被誤以為是、性玩具。我重伸,咁樣已經對社會、同普羅大眾嘅、日常生活、造成、重大、影響。我又再重申,呢個係、非常唔理智嘅、行為,已經、激發、民怨。我呼籲、各位人士、儘快澄清,以下物品嘅、正確、我重申,用途。

I will now recap in English.  The item-d below-d, is not sex toys-d. Thanks you-d. 

(唔知呢篇嘢點解要咁寫嘅,自己去Google "四點鐘許SIR")


1. 保護香蕉器

咪就係用嚟保護香蕉囉


2. 捲髮器

仲識發熱添!


3. 左青龍燈座

鬼咁好心機仲要係左手嚟……你咪試下放入去囉,有電咋嘛。


4. 面部肌肉鍛鍊器

我以為C朗做代言嗰個已經夠低B,估唔到有人出個Mary咀。


5. 榨汁器

啲粒粒係用黎確保你可以將佢榨得一乾二淨嘅,我指啲生果汁。


6. 橙皮紋按摩器

理論上用佢黎按摩有橙皮紋的部位,就可以回復肌膚緊緻……我見到呢個嘢嘅時候真係Feel到緊一緊,不過唔係肌膚。


7. 攀山繩

明明就係當年地鐵上面嗰個波波。請注意是攀山工具,切勿用於體內。


8. 酒塞

係用嚟塞住支酒,唔係「蘿柚」。


9. 唇膏

係個造型奇怪咗啲啫。


10. 微電流面部再生器

真係好想知佢啲靈感係邊到嚟。


我再重申,呢啲、真係唔係、性玩具!


日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024