{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 18 Nov 2019
唔知係我天生就有呢方面嘅才能定係咩,我寫過嘅女仔絕大部份我都記得個樣,唔使點Check我都唔會重覆,但唔知係咪年紀大,呢排成日搵到啲女仔個樣好熟好面,但又唔肯定自己係咪寫過,好似呢個連名都搵唔到嘅「ixcheel0909」,大家有冇印象睇過?

ixcheel0909 喺IG上自稱係一個自由身嘅裸體模特兒,但礙於IG嘅尺度限制,Post出黎嘅相以大家平時睇慣嘅標準,只可以叫做「幾少布」。身材偏豐滿嘅佢擁有前凸後兀嘅曲線,腰間雖然有肉,但正是大家推崇嘅「少肥」身材。至於佢個樣呢,睇落就有啲混血感覺,而且真係越睇就越熟口面……然後我搵到另一個IG入面個人好似佢,個IG名就叫「桜庭ひかり」…至於呢個桜庭ひかり係咩人?你自己Google下咪知囉!

ixcheel0909 on Instagram
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024