{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 22 Jul 2020

雖然話日本方面Youtube唔算太流行 (主要黎講佢哋係用niconico),但近排真係湧現好多日本女Youtuber,又打鼓煮飯又砌模型又寫書法咁,好多都係唔見樣但就憑出色取景角度為大家帶來快樂。今日要介紹嘅呢個都係日本Youtuber,但個Youtube就見樣嘅!

圖片:kik_____a_ on Instagram

呢位Kika嘅Youtube Channel主要就係佢翻唱日本歌,好似冇咩好睇呀可?咁實際上佢個Youtube亦真係得千幾個人Follow,但佢個IG就唔同講法啦!佢個IG唔唱歌,但就有大Show身材嘅靚相!而且唔睇唔知,原來佢係1986年出世,即係今年已經34歲,但就比起好多廿四歲女仔更加吸引,呢啲係咪就係所謂成熟嘅魅力呢?

圖片:kik_____a_ on Instagram

kik_____a_ on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024