{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 28 Dec 2020

外國唔少人鍾意去露營,為嘅就係能夠遠離繁囂,感受一個大自然嘅寧靜,令平日營營役役嘅身心靈都能夠得到療癒。不過露營呢家嘢唔係個個識、亦唔係個個有時間、更唔係到到都有地方,所以有陣時睇人露營都一樣有同樣效果。就好似呢個日本Youtube頻道「Camp Rock」咁,無論你對露營有冇興趣都應該要睇下!

「Camp Rock」其實屬於近年日本非常流行嘅「唔出樣Youtube」,只不過係其他人就煮飯、打鼓,佢就去露營咁解。佢啲片閒閒地都30分鐘長,而且全程幾乎一句聲都唔出,成條片就係睇住佢紮營、生火、煮嘢食、再食埋。咁你可能會問,有咩好睇呢?一個原因當然係能夠聽到大自然嘅水聲風聲樹葉聲,另一個原因,亦係呢篇嘢屬於深夜系列嘅原因,就係因為佢啲鏡頭硬係唔覺唔覺就影住佢個心口,而佢又成日都著低胸背心仔,結果無論條片係邊個季節拍,你個Mon都係充滿春色!

圖片:截圖自Camp Rock

不過你又唔好以為佢真係掛羊頭賣心口,實際上「Camp Rock」每條片都會提供營地位置,又會提供埋片中用到嘅器具購買Link,而且佢露營技巧純熟、煮啲嘢食又真係好似幾好食,所以就算你唔睇佢個心口,當佢露營資訊咁睇一樣有所得著架!

日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024