{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 28 Dec 2020
【科技】韓國人工太陽核聚變反應爐破紀錄1 億度維持 20 秒

利害了我的鄰國,韓國人係人造太陽方面領先全球,成功破世界紀錄。「韓國太陽」南韓核聚變反應爐 KSTAR成功將等離子體溫度加熱到一億度維持到20秒咁多成為全球最耐創舉。今次突破係全球核聚變科技競賽中重要的轉折點。全世界都積極研發核聚變發電,由35個國家合作的世界最大「人造太陽」法國ITER(國際熱核融合實驗反應爐)要2025年先開始運作測試,而且要歐盟、中國、印度、日本、俄羅斯、南韓和美國等全部齊心交出科技成果為人類共建核聚變科研,由今日到2025年個別國家如中國同韓國係呢方面發展又會行到幾前呢?暫時可以肯定核聚變的未來暫時係亞洲最先進,未來就睇法國的ITER,不過其實核聚變發電廠我細細個玩模擬城市已經一路用開!!


核聚變發電廠除左係遊戲模擬城市大家玩過,其實現實世界中仲係科幻小說橋段,有無可能成真為人類提供用之不盡的能源?咁就睇各國肯唔肯放低成見,互相交換科技。核聚變你係一種新技術,利用 1 億 5,000 萬度(太陽熱度的 10 倍)高溫,將兩個氚原子融合成氦原子,根據愛因斯坦質能互換方程式 E=mc2 融合過程損失的質量會釋放龐大能量,就唔會產生任何輻射污染。再講科學我頭就會變愛因斯坦,總之這項技術如果成功,將成為人類歷史一大創舉。

韓國係呢方面向來先進,2018 年南韓核聚變反應爐 KSTAR已經可以維持 1.5 秒、2019 年則延長 2 倍以上達到 8 秒,今年再進一步維持 20 秒,雖然離最後目標 300 秒仲有一段時間,但已經改寫世界紀錄 。目前世界上有多國正在研究核融合技術,但至今都仲未有團隊將等旗子體溫度維持 10 秒以上,已經達到正常導電裝置的極限,在如此高溫下長時間維持穩定狀態係極之艱難的事。


據稱南韓係 2020 年的實驗中,改善之前研發的內部傳輸障壁(Internal Transport Barrier,ITB)模式性能,並成功延等離子穩定狀態,克服了現有挑戰。其中內部傳輸障壁是指離子或電流傳輸放射狀地局部縮減,目前主要是透過外部裝置來修改電流型態,希望改善等離子體限制和穩定性,並驅動額外的自舉式電流。(我個頭又變愛因斯坦!)據知今次將離子溫度達到 1 億度20秒,係為成為將來高性能、穩定融合等離子的技術基礎。中國太陽要急起直追啦!



講咗好多年嘅Nintendo Switch 2最近又有新傳聞,今次係由專做Switch配件嘅第三方廠商爆料(即係所謂嘅「副廠」),若然消息屬實,大家又會唔會衝首發呢? 最近中國遊戲機配件商「魔派(MOBAPAD)」於官 ...
hobby
【電玩】遊戲機配件商爆料Switch 2規格: 1080p 8吋螢幕、可沿用現有手掣及卡帶、底座支援4K輸出
29 Apr 2024
唔知幾時開始,MCU嘅觀影門檻愈嚟愈高,每逢有新作都要事前惡補N部電影及劇集,先能夠充分理解故事內容。不過,嚟緊7月上映嘅《Deadpool Wolverine(死侍與狼人)》,導演就拍晒心口表示觀眾無需做「功課」都可以睇 ...
hobby
【MCU】《Deadpool & Wolverine》導演Shawn Levy:觀眾入場前無需做「功課」
29 Apr 2024