{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 07 May 2021

坊間廣為流傳著一種講法,後生嘅男士先會鍾意瘦到一丁點脂肪都冇、可以見到肋骨嘅女仔,而年紀愈大就愈識得欣賞肉感身材。如果按照呢個講法,今日介紹嘅「新谷真由」應該會被歸類為「肉感」,唔知大家又識唔識得欣賞呢?

今年20歲嘅「新谷真由」,細細嗰就打算成為一位化妝師或髮型師,高中更係讀理容及美容學校,不過就誤打誤撞咁參加咗一個高中生選美比賽而且拎埋冠軍,憑著清純可愛嘅外貌加入女團「Pimm's」,從打算幫偶像化妝,變成自己做咗偶像。

「新谷真由」喺「Pimm's」畢業後就全力進軍寫真界,瞬間獲得大量關注。雖然佢身高只有149cm,但就有E Cup豐滿上圍,加上甜美可愛臉孔,俘獲唔少男士芳心。另外佢仲非常之有野心,曾經喺訪問表示自己以當紅寫真女星「大原優乃」為目標,希望成為另一個超人氣水着女星。見到佢咁大口氣,真係令人非常期待佢之後嘅新作。

資料來源:twitter@mayu_pdqinstagram@ni_mayu43

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024