{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 10 Jun 2021

相信各位男士,從小學時期開始就經常被人問一個問題,就係「樣、胸、腳、腰、囉柚、性格,你會點排名?」通常呢個時候我都會答性格第一,因為我係一個著重內在美嘅人!不過問親呢啲問題嗰陣,就會發現大家分歧都幾大,好少有人會同自己個排名一模一樣。如果你係將囉柚排首位嘅朋友,咁你就要認識下今日介紹嘅「池尻愛梨」啦。

(圖片:ilovely1007_ on Instagram)

今年28歲嘅「池尻愛梨」,早於2017年以藝名「伊藤愛梨」出道,不過講到認真發展寫真事業,就喺從2018年改名為「池尻愛梨」開始,唔知係咪改返啱個名,所以事業蒸蒸日上,憑著傲人美尻俘虜大量男性粉絲,更獲封為日本第一美尻。雖然佢產量唔算好高,出道至今只出過4張寫真DVD,客串過幾部電視節目,不過就因為經常喺社交媒體大晒美尻,引嚟一眾「尻迷」密切關注,現時IG總共有16萬Followers,多過唔少高產嘅寫真女星。

(圖片:ilovely1007_ on Instagram)

從「池尻愛梨」嘅IG可以發現,佢差唔多十其居九嘅相都係用背脊得住你,對自己嘅臀部十分自信,唔知各位尻迷又啱唔啱睇呢?

(圖片:ilovely1007_ on Instagram)

資料來源:twitter@ilovely1007instagram@ilovely1007_

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024