{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 29 Mar 2022

日本寫真界競爭激烈,除非你身材勁到出類拔萃、又或者個樣靚到天仙下凡,否則要令大家記住你,就一定會諗方法突圍而出。而現年21歲嘅現役大學生「林田百加」就為自己設定咗一個令人難以忽視嘅稱號:「令和高釵公主 (令和のハイレグプリンセス)」,睇完佢啲相就算你唔記得佢個樣,你都一定記得佢個跨下!

林田百加之前就讀「某名門大學附屬高中」,後來順理成章入讀該名門大學,但由大學一年級起佢就矢志要加入演藝界,於是入讀日本嘅藝能學校,遇到目前嘅經理人公司後更活躍於各大水著攝影會,2020年8月推出個人首張水著寫真DVD,憑當中嘅高釵泳裝被Fans們稱為「高釵公主」,後來就以此為個人賣點,無論係寫真DVD,又或為雜誌影嘅水著寫真,都可以見到佢穿上只遮跨下一條線嘅泳裝上陣。

叫得做「高釵公主」,大家可能都會集中於佢寫真中嘅泳裝有幾高釵、遮到 (或遮唔到) 咩部位,事實上佢嘅寫真亦不停展現自己跨下嘅部份,但其實林田百加身高有162cm,本身就已經有對大長腿,三圍32-23-35雖然唔算非常豐滿,但依然非常養眼,再加上佢極為清純嘅表情樣貌,本身就已經具備走紅嘅條件,「高釵泳裝」相信只係噱頭——當然,作為一個誠實嘅男人,我係絕對唔會介意佢繼續高釵上陣,甚至條線再幼啲我都頂得住架!

圖片:moka_hayashida on Twitter

近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024