{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 28 Mar 2016
早排同大家介紹過幾個所謂「IG美女集散地」,睇黎大家應該都幾喜歡。不過過咗咁耐係咪又已經睇到有啲悶呢?所以今次我又搵咗幾個唔同風格嘅黎介紹畀大家,如果大家冇Follow嘅不妨Follow埋,如果有Follow開嘅,不如又分享你仲有冇其他好嘢?
第一個要介紹嘅就係「Hot_is_the_new_black」,睇名你可能會以為佢係一個專介紹黑人嘅Instagram(絕無不敬成份),但其實「X is the new black」係一句時裝界常用嘅說話。因為黑色無論幾時都喺潮流嘅尖端,話某樣嘢係「new black」就即係話佢係時下最流行嘅嘢咁解。實際啲,呢個Instagram入面嘅相雖然都係以性感女仔為主,但大多出自外國流行攝影師作品,換言之露得黎都真係幾靚嘅!

圖片:Hot_is_the_new_black


上次介紹嘅其中一個集散地「Feets_n_legs」竟然會喺篇文出街當日收咗皮,真係令人始料不及。所以我今次又搵返另一個關腳事嘅集散地畀大家。今次呢個就叫「heels_slave」,高跟鞋奴隸。上次嘅「Feets_n_legs」始終係歐美出品,著重嘅係女性腿部嘅肌肉線條,但呢個「Heels_slave」我就非常懷疑係大陸或者台灣人黎,因為佢Post嘅全部都係亞洲女性,而且個重點都放喺絲襪同腳板之上--冇錯,簡單啲黎講就即係非常腳膠!

圖片:Heels_slave on instagram


除咗腳之外,我知好多男人都鍾意欣賞女性嘅臀部曲線。不過大家都知亞洲女性本身肌肉就唔多,加上又冇咩時間做運動,所以要搵翹臀就比較難。以下介紹呢個「Eroticssss」,雖然個名字面上就係解「情色」,而情色理應就係前前後後上上下下都算,但睇黎佢哋對女性嘅臀部都係比較有興趣,所以10張相有9張都係翹臀黎,相信最啱各位「臀友」啦。

圖片:Eroticssss on instagram


睇到呢到,有冇覺得有啲到喉唔到肺呢?冇辦法啦,始終Instagram都係一個老少咸宜嘅社交平台,就算係美女集散地都唔可以做得太過火,所以你要睇三點盡露就冇咩可能架啦--但若隱若現嘅兩點都仲有可能嘅!「Scent_of_woman」同「Hot_is_the_new_black」m一樣,都係以時尚靚相為主,但露出度就高得多。入面大部份模特兒唔係濕身透點,就係濕身透點!喺Instagram黎講都算係少見嘅尺度啦!

圖片:Scent_of_woman on instagram


日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024