{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:MenClub
POSTED ON 15 May 2015

「那些年錯過的大雨~那些年錯過的愛情~」

九把刀一套《那些年,我們一起追的女孩》,令無數男士默默落淚。全因電影令佢哋回憶起自己過去的那些年……從前的校園、熱血、友情、女神……以及純純的Puppy Love,都令人難以忘懷。

雖然香港讀書環境與台灣不同,但電影中,台灣校園的一景一物,卻比香港的學校來得更樸實,更有畫意,加上陳妍希飾演的沈佳宜BB,氣質脫俗,香港的MK妹又怎能相比呢?

時移世易,就算而家返去當年的母校,見盡人物變遷,多數都唏噓多過懷緬。唉!想搵返那些年的小時光啫,不如直接去「小時光」,唔會更有Mood咩?

觀塘工廈一帶有唔少餐廳Cafe,不過大多Sell型格工業味道,好似「小時光」一樣,Sell清新文藝風的餐廳,則寥寥可數。就算平日粗聲粗氣的大男人,間唔中都會想回到校園時,「小時光」正正係以台灣古祖校園為主題,仲有台妹店員招呼你添!

不如一齊入去望吓?



唔需要搭恐怖升降機,只需要走一層樓梯,就可以看見「小時光」門口,一道磚頭砌成的牆壁,一睇已經覺得好有味道。


門口仲有一隻M&M公仔向你招手,童趣味十足。


薄荷綠色的木門,印上「小時光」及一隻黃色長頸鹿,充滿文青味道。


雖然是試業期間,但餐廳內都坐滿人,可見大家對台式校園風都頗有興趣。


甫入門口,就看見到處都是迷人的舊物︰舊電視、舊書櫃、舊風扇等等,復古味十足,啱晒喜歡Vintage味道的你。


「小時光」裝潢有如台灣舊式學校,處處都看得見校園元素,例如牆上的中國地圖,甚有地理感覺。


就連餐廳內的桌椅,都刻意找來學生時代的木枱凳,上面仲有用塗改液畫過的痕跡。


看著學生枱上滿滿的塗鴉,有冇諗返中學同同學玩鬧的畫面?


餐廳就連溫馨提示,都係用學校的格仔紙,並稱顧客為同學,代入感滿分。


不過呢間「學校」讀嘅唔係教科書,而係漫畫畫。店内書櫃及窗台同圍,都放滿漫畫,咁樣返學,當然開心啦。


為了配合「小時光」主題,店內都有許多懷舊的童年玩具。


波子、洋娃娃等等古祖玩意,又有幾耐冇接觸過呢?


學校要有輔導室是常識吧?一齊入去望望?


一張張整齊排列的學生枱,好有以前中學帶飯返學食的感覺。(雖然唔係喺輔導室食


輔導室外面有個小小的鋼琴,仲有埋樂譜,可以畀你輕輕彈唱。


點餐方面,店員唔會走上前為你落單。想買嘢食,要走到餐廳盡頭近廚房處點菜,然後拎個電子器回座位,當電子器發出聲音,就代表你的飯菜已經Ready。


台式紅燒牛肉麵 $45

選用上特牛腩配台灣傳統的魯包,加上十多種香料炖煮而成。麵條都非常有嚼勁,唔錯。



你睇~對筷子仲係鉛筆造型,配合校園主題。


夜市香酥雞便當 $55

以獨家味粉炸香酥雞,雞皮炸得香脆,肉質亦見鮮嫩。



鳳梨蘇打 $35


黑糖奶茶 $28


小時光

地址︰觀塘興業街18號美興工業大廈A座1樓C室
電話︰3188 2380
試業時間︰星期一至星期六: 12:00-18:00
價錢︰$51-$100


對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023