{ SKIP }
文:MenClub 小雲 圖:互聯網
POSTED ON 10 Nov 2016
天氣開始轉涼了,轉眼就到了各式各樣的gathering,一個又一個暢飲的機會!一於幫大家找多一個好好飲酒的理由,對自己的BODY有個好交代。


Sparkling wine

一杯大約80卡路里,可以促進血液循環。雖然氣泡酒少了紅酒的抗氧化能力,但Critical Review of Food Science Nutrition證明,氣泡酒可以降低心臟病發作的風險,幫助對抗炎症。



啤酒

根據美國臨床營養學雜誌,啤酒含矽,提高骨的密度。甚至可以幫助你在比賽運動後可以更好地回復。



紅酒

紅酒有良好抗氧化的水平和紓緩關節疼痛,因為瓶中的單寧和槲皮素充當著一種抗炎藥的角色。還生產你消化道中的好細菌,相比yoghurt,你會更喜歡吧。



雞尾酒

Shoreditch mixologist Neil Mitchell指Gin是 「healthiest' spirits」,因為熱量非常低。而berry gin也有助消化。



Raw Spirit

根據食品化學雜誌,白蘭地特別含有抗癌鞣花酸及保護心臟的多酚化學品。


source

只要你對人體有少少認識,都會知道男性下體並無骨骼存在,但冇骨就唔代表唔會斷,而且有時意外同幸福一樣,有時可以來得非常突然。好似近日外國媒體就報導,有位突尼西亞27歲男子,只係瞓覺時轉咗個身,就整斷咗自己 ...
healthandfitness
【小心】27歲男子瞓覺轉身折斷下體 腫如矮瓜需縫針
18 Apr 2024
如果直接用130萬嚟追女仔,會唔會更有效率呢?
healthandfitness
【值得嗎?】165cm美國男因識唔到女友 豪花130萬做手術增高13cm
14 Apr 2023