{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 07 Dec 2018
【Netflix播映】第二套港產作品恐怖懸疑電視劇《陽關道》12月22日上架

 

世事如棋好多事情和機遇是歷史才能回應,當你數年前覺得香港電視界已無甚希望,當你以為發唔發牌係電視業界其中一個最大慘事,你未必想像到港產劇如今有一條全新的出路,除左同內地合拍的模式外,還有直接連接世界,在Netflix的收購名單上上映,繼早排《反黑》後,Netflix宣佈第二套從香港而來的本地劇集面向世界,港劇《陽關道》將於12月22日在Netflix上架。而且內容同戲路都非常罕有,是恐怖懸疑作品,內容是港人熟悉的三大奇案(紙盒藏屍、伊利沙伯大廈花糟雙屍案和淘大花園無屍謀殺案)為框架構成,由Menclub大家熟悉的王貽興連同劉翁自編自導自演,加上陳國邦、詹瑞文、艾威、江若琳、楊淇等人主演,講起都興奮,點可以唔推薦大家睇!

 

 

王貽興和劉翁自編自導自演的懸疑電視劇《陽關道》,其實最初是馬來西亞Astro投資拍攝,在馬來西亞首播,由於劇集風格結合懸疑、犯罪同恐怖,加上為人熟悉的兇殺案改篇,播集播出後口碑卓越,最終因質素夠高比Netflix睇中購買,造福香港劇迷。據知,本來本地有心的電視台viu tv都想播映,奈何由於劇集內容過激,太大膽無法在不刪剪的情況在在本地電視台足本播映。結果由於netflix唔受香港電視條例限制,加上正全球搜尋出色劇作,香港的觀眾如今就可以在Netflix睇到呢部作品。

 

《陽關道》出演的全部都係好戲之人包括有少有出演深沉角色的詹瑞文、艾威、陳國邦同江若琳等演員座陣,如果以電視大台的標淮,呢班演員全部都出色但不算是大台一線的公子姐兒,當然,外國Netflix就只睇演技唔太識睇你本地的名氣同關系。

據知劇中有唔少肢解、殺人、劏屍嘅場面,所以香港播唔到應該就好正常,但馬來西亞的尺度原來是可以大過香港,在馬來可以冇刪無剪,香港卻唔得,其實都幾讓人意外,也代表其實香港好多野都有少少故步自封。點都好,其實有Netflix呢類新型的綱絡平台而又當真願意真合白銀收購好劇,香港的電視劇將會有全新一條出路,競爭已經不再是自己同自己鬥,係全球優秀作品的競爭。支持一下本地劇作,再期待更多香港的作品面世。

 

《陽關道》一登龍門,劉翁透露已經籌備緊第二季,預計明年年中開拍,據知會有新的演員陣容,而內容人依舊以香港奇案做主軸,希望真係炒得熱有個好的勢頭開第二季拍多d好的港產劇作比大家睇。

 

《陽關道》Netflix 上架,12月22日多多支持香港仔

主演:陳國邦、詹瑞文、艾威、楊淇、王貽興、劉翁、江若琳

啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024