{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 14 Dec 2018

GOAT亦即係Greatest of all time,喺NBA當中邊位球員係歷史最佳可以話係沒有討論完嘅一日。作為「籃球之神」嘅Michael Jordan則係最經常被拿來當最高指標嘅一人,而如今嘅「NBA第一人」LeBron James就不斷被拿來與Jordan作比較。Jordan同LeBron邊個更好?「戰神」Allen Iverson就給出自己嘅答案。

AI首先表示:「我愛LeBron,他是他的世代當中最好嘅球員,係歷史最佳球員之一,係一名好爸爸、好丈夫,係非常好嘅一個標準,佢創立嘅學校亦都係一年美事。」

「不過,我地而家討論嘅係Mike(Jordan)。我地係討論緊Mike,明白嗎?我地討論緊嘅係黑耶穌(Black Jesus)本人!」

「我真係無咩想講,Jordan就係GOAT...佢永遠都係GOAT,請唔好用數據去改變我嘅想法。」

對於AI黎講,佢絕對有話語權去給出自己嘅觀點,因為佢喺生涯初期就已經有機會對上如日中天嘅Jordan,雖然AI曾經以Crossover戲耍Jordan,但係Jordan強大嘅實力仍然令AI佩服得五體投地。

而唔單只曾經面對Jordan,AI亦都曾經面對過LeBron,雖然當時嘅LeBron未到最成熟嘅階段,但係估計AI亦能夠感受得到佢同Jordan嘅分別。

打機一直以黎都被視「唔係咁好」嘅休閒娛樂,輕則就被人話打機「不務正業」,重則就話打機「教壞細路」。不過近日有個外國研究,就發現打機其實都有正面效果,例如舒緩大家日頭返工時嘅壓力,甚至可以令你第二朝起身 ...
hobby
【電玩】研究指打機有助舒緩工作壓力 第二朝起身更有朝氣!
17 Apr 2024
《鏈鋸人》作者藤本樹於2021年推出嘅短篇漫畫《驀然回首》(Look Back),藉憑觸動人心嘅劇情及出色分鏡廣好受評、感動無數Fans,並於今年2月宣布推出劇場劇動畫。今日官方就率先公開首部預告片,重現多個經典場景。 ...
hobby
【動漫】藤本樹人氣作品《驀然回首》劇場版公開首部預告
17 Apr 2024