{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 02 Apr 2019
【龍珠30週年】推出菲利大人完美上司老闆型西裝毛公仔咕臣連墊

龍珠輝煌的30週年歷史,故事中的敵人和朋友角色眾多,不過多年來最受日本人歡迎的其中一個敵人一定是菲利大人,cosplay菲利大人的惡搞或正經的玩意都唔少,日本Bandai原廠近日就推出菲利的毛公仔咕臣連手把墊,將菲利打造成辦公室西裝友的完美上司公仔,當菲利穿上西裝,陪你返工,扮演的是完美上司形象,扶手墊背面仲寫滿菲利大人的好上司經典美妙語句,相當趣怪。

 

這次菲利毛公仔係Bandai與日本LINE合作推出目的是紀念“龍珠”動畫30週年!

 

呢個系列的玩意名稱係“PC Cushion Ideal Boss Freezer”一套帶有一個毛絨玩具公仔和扶手墊,主題為“理想的老闆菲利大人”,當中菲利大人以西裝友的造型出現!

您可以得到一個45厘米高的菲利玩具,穿著漂亮的西裝形象可以直立座在台面或椅上,以舒適的姿勢工作陪大家工作。

 

可拆卸扶手設計前方有好多菲利戰隊的成員圖仔仿keyboard 造型,背面則印有今次主題「理想上司」的幾點語錄金句。各位菲利的fans們,搶購吧!

 

菲利公仔尺寸[尺寸] 約寬48cm X高45cm X深32 cm ,由越南生產製造,價格只是5,616円(税込)

大家有興趣可以上bandai日本官網訂購

https://p-bandai.jp/item/item-1000134410

講咗好多年嘅Nintendo Switch 2最近又有新傳聞,今次係由專做Switch配件嘅第三方廠商爆料(即係所謂嘅「副廠」),若然消息屬實,大家又會唔會衝首發呢? 最近中國遊戲機配件商「魔派(MOBAPAD)」於官 ...
hobby
【電玩】遊戲機配件商爆料Switch 2規格: 1080p 8吋螢幕、可沿用現有手掣及卡帶、底座支援4K輸出
29 Apr 2024
唔知幾時開始,MCU嘅觀影門檻愈嚟愈高,每逢有新作都要事前惡補N部電影及劇集,先能夠充分理解故事內容。不過,嚟緊7月上映嘅《Deadpool Wolverine(死侍與狼人)》,導演就拍晒心口表示觀眾無需做「功課」都可以睇 ...
hobby
【MCU】《Deadpool & Wolverine》導演Shawn Levy:觀眾入場前無需做「功課」
29 Apr 2024