{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 16 Aug 2019
PlayStation最新產品唔係PS5,而係新色澤手制同無線立體聲耳機

PS5要等到下年先有新消息公佈,不知不覺原來玩左PS4有6年咁耐,DualShock 4無線手制都己經出左25種顏色,比我所能理解數得出的色彩數目更多,最新原來9月仲有多四種新顏色手制推出市場,包括電紫、紅色迷彩、鈦藍, 玫瑰金,不過最想介紹你的是PlayStation Gold Wireless Headset,全新一代手制連「玫瑰金」無線立體聲耳機11月推出,估唔到玩足6年仲出緊新週邊產品, In PlayStation我服!

 

 

 

 

首先,等我介紹下你最新的四款時尚顏色手制,Sony擺明玩顏色革命,等你玩爛跌爛左個制,都可以買返個全新色澤的靚制。

 

電紫

這種充滿活力的新顏色採用雙色紫色設計,同純白色PlayStation放埋一起增加了對比度。

 

 

紅色迷彩

黑色,紅色和棕色搭配標誌性的手制迷彩圖案搭配銀色細節,帶來額外的光澤。

 

 

鈦藍

金屬頂蓋採用淺藍色細節設計,配以啞光藍色背面,金屬系列新色。

 

 

玫瑰金

金色金屬飾面和微妙的玫瑰色調提供時尚精緻的金屬色選擇。

 

 

如果您喜歡玫瑰金手制的外觀,那麼就更好,因為Sony 將會係11月份推出玫瑰金版無線耳機。這款耳機提供金色無線耳機功能,採用玫瑰金金屬飾面,內部飾有壓紋PS形狀。靚就的確是幾靚的,打機通話有需要就會中招!

 

 

 

四種新顏色手制今年9月在美國和加拿大出開發售,而耳機set則要11月尾先推出,食盡最後一水金!

啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024