{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 21 Aug 2019
最新占士邦25敲定片名007《No Time to Die》

第25部占士邦鐵金剛007電影已經確認全新戲名《No Time to Die》睇來007將會忙到得閒死唔得閒病,名稱公告源自最新007的官方Twitter,並釋出30秒的前導預告,預告以黑白片呈現緊張肅殺的氣氛, Daniel Craig飾演占士邦由畫面左邊行去右邊,鏡頭拉返個遠鏡呈現完整片名「No Time To Die」。Daniel Craig作為其中一位最好的占士邦正式歸隊,鐵金剛007 《No Time to Die》將會於2020年4月3日係英國及4月8日係美國上映,香港呢邊就未知能否同步上映。

唔知係咪直接叫《唔得閒死》!

 

 

故事講到離開現役的占士邦係牙買加享受寧靜生活,不過當他係CIA的老友Felix Leiter出現尋求幫忙時,短暫和平的生活隨即玩完,他又要出發去去拯救一名被綁架科學家,而這次任務比預期中更加危險(有邊次好安全?),007必須與擁有危險高科技的反派高手過招。

 

《No Time To Die》開拍以來風波不斷,最初導演Danny Boyle因為講唔掂數而辭職,主角Daniel Craig又曾因跑得太快唔小心仆親,腳踝受傷停工開刀休養2星期,拍攝的片廠發生爆炸意外炸傷工作人員,以及女廁傳出被外人偷裝針孔式攝影機拍攝, Grace Jones辭演,早前也講過劇情中又疑似將有黑人女星Lashana Lynch接棒007等種種唔同的情況同問題,如今終於可以敲定公佈片名,唔知這套第25集的鐵金剛007 《No Time to Die》能唔能夠否極泰來,做返好成績比長期支持的影迷睇。

近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024