{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 16 Sep 2019

馬來西亞拿督兼前世界羽毛球一哥李宗偉,較早前因病未能重拾狀態,最終無奈被迫掛拍退役。對於唔能夠再次走上球場比賽,李宗偉非常失望,亦因此而痛哭過...不過日子始終要走落去,佢亦選擇繼續勇敢面對新挑戰,除左成為馬來西亞奧運代表團團長,李宗偉因為唔使再練習同比賽終於有時間去陪老婆,做番一個老公應該做嘅事。

李宗偉康復後表示:「過去在我嘅生活中,我認為無人比我自己更愛我。直到當我見到我老婆得知我患癌症後如何崩潰,我知道我是幸運的,因為我有一個比自己更愛我嘅人。」

「我同自己講一定唔可以放棄,現在我每一下心跳全部都係為左佢。」

而雖然唔能夠繼續站上比賽場上,但相反李宗偉獲得更多嘅自由時間,因此佢兌現當日與老婆嘅承諾,就係去度蜜月,而地點係旅行聖地馬爾代夫。要知道一直以打羽毛球為職業嘅李宗偉,真係完全比唔到時間自己嘅老婆,更何況係去度蜜月。

所以即使唔能夠再比賽,但能夠睇見到李宗偉同老婆可以咁幸福恩愛繼續生活,一切都已經唔再重要了。

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024