{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 16 Sep 2019
【Marvel迴轉】羅拔·唐尼Iron Man又返來電影黑寡婦重聚

根據經常爆料的Marvel Stuff的Twitter賬戶提到,我地最快可以係下年2020年5月1日上映的電影黑寡婦當中,又見到鐵甲奇俠羅拔·唐尼,據稱佢將會係電影當中出現,但到底只是客串一兩個鏡頭定還是將早前拍攝英雄內戰的被刪除片段加埋落去,就未有消息,不過Marvel反反覆覆角色死極都死唔去,當然黑寡婦乃前傳作品,時序上五大復仇者創始英雄齊集是理所當然的事。至於未來?又有傳羅拔·唐尼會有機會回歸聲演部ironman AI電腦。

 

如果有人問邊套作品係羅拔·唐尼最後一次出現的Marvel MCU電影,其實你可以答佢肯定唔係《復仇者聯盟4 終局之戰》,暫時來講,可以先講話係《黑寡婦》(Black Widow)電影,雖然暫時來講無法百份一百確定,但所有事都合情合理,《黑寡婦》的故事又的確係發生係美國隊長英雄內戰到復仇者聯盟3:無限之戰之前。

 

在 Instagram 查看這則貼文

Thanks for the #boss #birthday greeting @bosslogic ... #celebrate #goodtimes #MCU

Robert Downey Jr.(@robertdowneyjr)分享的貼文 於 張貼

不過傳說又有話Tony Stark雖然確實出現在Black Widow電影中,不過卻會係一個被刪除的英雄內戰入面的場景和畫面,當時鐵甲奇俠出來叫黑寡婦逃走。當然如果單單係咁剪接落去大家會比較失望,而Marvel向來會用盡方法谷人氣,可能會做更多嘗試。

 

另一個說法係羅拔·唐尼將會係未來以聲演的方式回歸MCU電影當中,飾演鐵甲奇俠的電腦AI,而最大可能會係迪士尼plus的電視劇新作女鐵甲奇俠。

 

我知大家想睇R級的黑寡婦

Black Widow電影將於 2020年 5月1日全球上映。電影由 Cate Shortland執導,劇本則由Jac Schaeffer,Ned Benson和David Hayter編寫。

近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024