{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 15 Nov 2019

【新世代火花】第三代《神探俏嬌娃》改朝換代青春上位

如果你有睇過神探俏嬌娃, 過去你喜唔喜歡呢套電影唔重要,可以肯定一樣嘢世界不停運轉長江後浪推前浪,世界冇可能放棄年輕人,年輕人一定會以新嘅面目擔起重擔, 神探俏嬌娃就已經去到第三代,延續經典同名電視劇及電影《神探俏嬌娃》故事,由《飢餓遊戲》系列艾美提名女星伊莉莎白班克絲 (Elizabeth Banks)自編自導自演,並帶領新一代組合:《吸血新世紀》系列Kristen Stewart、《阿拉丁》亮眼美女Naomi Scott、新生代演員Ella Balinska,青春無敵年輕就係本錢, 你話新世代冇人識我話係青春火花時代革命。



《神探俏嬌娃》原本係1970年代著名電視劇, 劇中3名俏嬌娃為從不露面只聞其聲的有錢老闆私下調查案件,各司其職,一拍就紅足5季。2000 年推出的電影版《神探俏嬌娃》(Charlie’s Angels) 由Cameron Diaz、Drew Barrymore、劉玉玲主演,當時三女聯手創下 2.6 億美金的亮麗票房。2017 年Sony宣布將重啟電影,再一次延續經典。



延續經典的新版《神探俏嬌娃》(Charlie's Angels) 故事講述天才工程師Alexander (森加芬 飾) 擁有的科技公司發明了一個嶄新能源系統,可令建築物在電力上自給自足。團隊中的首席程式員Elena (娜奧美史葛 飾) 在檢查時意外發現如果系統被誤用可殺人於無形,後果不堪設想!面臨滅口危機的Elena被美貌與智慧並重的Angels – Sabina (姬絲汀史釗活 飾) 以及Jane (愛娜巴連絲卡 飾) 救回,三人一同用盡各種古怪身份、性感造型追查能源系統的潛在買家,諗住可以輕輕鬆鬆捉賊收工,點知原來事情一點都不簡單…… 

如果你想睇一部娛樂性豐富,靚人靚景又青春驚喜的電影,近期,《神探俏嬌娃》將會是熱選,撐新世代年青人,認清一個事實,世界遲早由新一代接管,你當年係咪都係咁樣諗,你在年輕時是否想過「家陣要改朝換代俾我上位」,問心誰沒有年輕過? 



電影已於11月14日上映。

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024