{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 24 Dec 2019

【影評完全不劇透】《白頭山:火山浩劫》劇情超有層次驚喜感動非一般災難片


踏入2020年第一部要推薦電影,我會毫不猶豫大推韓國非一般災難片《白頭山:火山浩劫》,呢套電影係近年最讓我驚喜的一部商業電影,最初以為只是火山爆發的災難片,睇落驚喜重重唔係咁簡單,劇情複雜多元相當有層次,感官震撼緊張刺激得嚟居然笑中有淚,肯定有一段戲過半場人眼濕濕,係大韓民族自強自主華麗體現。這套韓國電影,有動作、有特技、有災難、有政治,有軍事,有愛情、有親情,有笑點、有淚水,這麼有層次的電影,要入場睇!


根據資料顯示這是《與神同行》團隊斥資260億打造的年度壓軸動作災難片, 喺我入場之先我剩係接觸過以上一段句子。帶住 《與神同行》嘅好感同一張張熟悉的角色人物面孔,就此入場等住睇一部災難生死逃亡作。但入場十分鐘就發覺唔係個回事,地震火山爆發只係背景, 故事劇情相當厲害, 編劇應記一功, 遠遠超出一部災難片,這絕對係劇情片嘅典範, 商業大電影的教材。 


電影帶嚟嘅係一個非常深層次接二連三嘅驚喜, 你睇完出門口嘅時候感覺係呢個編劇編故事嘅能力相當強大,縱然過程確係有點誇張。 但係種種轉折位鋪排以至帶出來的訊息都非常深刻。入場前海報睇到演員一字排開, 陣容強大未睇前會諗, 呢種星光熠熠陣型演員走馬看花會唔會好似過去港產巨星大雜燴,但入場發覺每一位角色都擔當住唔同嘅責任同功能,成件事和勇相連絕不割蓆缺一不可,無論係前線勇武後勤絲打,粒粒巨星每一位缺一不可成就偉大誇張逆天奇事。導演用盡每一個角色,呢點都係個劇編得好成功營造。


其實我從來都唔鍾意睇打打殺殺緊張動作片, 如果你係好此道者此電影某程度上都合乎你嘅期望。但我更欣賞嘅呢部作品中嘅細膩中帶輕鬆,呢套作品的行進風格係自然地輕鬆搞笑,都係劇情編得好一班廢柴錯有錯著臨危受命,帶來十分搞笑的過程。卻不失緊湊高潮送起面對一關比一關難,原來對手係……(唔講得…自己睇)劇情有三到四個轉折位,原本以為單一嘅任務一波唔止三折,仲越玩越大驚喜處處。 就算要劇透都唔係三言兩語講得清楚, 這是一個複雜嘅故事呀。


好多中國人尢其稱為五毛好鍾意話唔好講政治,咩都話太政治化,而韓國經歷過一代一代的社運,到今日終於民主化,政治正好為電影業帶來創作的自由與土壤。呢部作品同樣睇到好多政治化國際化的元素,大韓民族的愛國主義係呢部電影深深表達,唔同的是愛國係一種超越政見跨越南北的民族性,大家要特別留意導演如何描劃唔同的政治勢力,係韓國人民對世界政局最貼民心的一種演繹法。唔係硬生教你愛一個政權,而係民族自強的感嘆對抗不同霸權逆權抗爭,狹窄長篷裏自強尋找生存空間。


最後再講一講從前我好憎韓國片,尤其係懶係催人熱淚, 男女主角其中一個唔係盲就係生cancer的愛情片。不過有一種感動,係自然而深深藏於每一個人嘅心裏面, 電影中後段有幾場戲真係催人熱淚,相當感動。爆個結局你聽,「最後無事」。 散場一刻感覺相當豐富,一下子次經歷甜酸苦辣臨離開戲院我對身邊嘅人笑笑講,唯一唔掂嘅地方係真係誇張咗少少囉! 我望一望身邊人, 腦海中止住感動想起嘅係珍惜眼前人!

 

預告:

《白頭山:火山浩劫》(Ashfall) 製作特輯



導演 :李海準, 金丙書

演員 :李炳憲, 河正宇, 馬東石, 秀智, 田慧振

片長 :2小時8分

級別 :IIA 級

語言 :韓語 (中英文字幕)

上映 :24.12.2019 (優先場)       

        1.1.2020 (公映)

位於北韓與中國交界的活火山──白頭山無預警底下發生爆發,地質學家(馬東石 飾)揚言白頭山下的四個岩漿房將逐一爆炸,這次爆發將會殲滅南北韓,威力前所未見!為了解除末日危機,北韓大使館秘書長(李炳憲 飾)以及南韓EOD(爆裂物處理)隊員(河正宇 飾)與時候競賽,與地質學家團隊雙線發展,共同展開悍戰活火山任務,究竟南北韓迎來的是平安過渡,還是一場史無前例的大災難?


Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024