{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 25 May 2021
【有趣驗證】有人設計以《DOOM》遊戲射殺4個敵人作Captcha驗證碼證明你非機械人

大家上網係咪都經歷過要用驗證碼(Captcha)去驗證你係真人,通常做法係由電腦建立文字或圖片區塊,要求大家輸入驗證碼或是選擇正確的圖片,作用係杜絕從遠端以數碼方式登入的行為。不過相信大家對於選擇斑馬線或汽車等圖片已經好厭倦,有一位網絡工程師就決定搞搞新意思讓驗證碼變得有趣,佢加入經典射擊遊戲《DOOM》的原素,用家只要射殺指定數量的敵人就可以成功驗證,成功引起共嗚成為「Product Hunt」最矚目的作品。當然其實呢個驗證碼純粹開心玩下,要破解一下就玩完,其實無法成為主流運作用。


外國程式設計師 Miquel Camps Orteza 近日考慮到好多人都厭煩CAPTCHA 的驗證機制,因此自己做出了「DOOM Captcha」人機驗證,唔再需要填驗證碼或是選圖片,你只要開槍殺死怪物就成功。當然呢個方法比起選圖片甚至打字好玩得多,因此係「Product Hunt」上成功大紅成為最矚目的設計作。不過實際上呢個只能作為娛樂,如果真係用佢作為 Captcha,好容易就會被識得寫Code 的IT人即時破解,無法達到安全的驗証作用。雖然無實際大用,但有得玩已經好開心,畢竟好多人仲好懷(念)古代打DOOM時的樂趣。

近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024