{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 18 May 2022

Johnny Depp (JD) 控告 Amber Heard (AH) 誹謗案進入第17日審訊,庭上繼續由AH本人作供,並由JD代表律師Camille Vasquez進行盤問。而Vasquez律師繼續對AH供詞中的疑點及與其他證人供詞之間的矛盾窮追猛打,不但令AH多次聲稱其他證人嘅供詞有誤,更提出AH可能作偽證嘅可能性。不過要數最令人印象深刻嘅,就係Vasquez律師於庭上播放一段AH不停叫JD「Suck My Dick」,隨後鬼上身式狂笑的錄音。

昨日審訊一開始,Vasquez律師先展示AH於2012年送畀JD、刀身寫上西班牙文"until death"嘅一把匕首,並質疑AH聲稱2011就已經被JD家暴,但就向「家暴者」送上武器。而AH就堅持家暴由2011年已經開始,但中間有「暫停 (a break)」,而佢就喺於「暫停」時送刀畀JD。隨後Vasquez律師又展示JD與AH嘅「愛情日記」,並顯示當中AH寫道:「愛情不只是瘋狂的熱情或和平的安全,是兩者皆有……但我當然想把你撕成碎片、吞噬你並好好品嘗味道」,而日記中AH最後一篇文章中,就多次向JD道歉,「抱歉我有時會變得瘋狂,抱歉我傷害了你」。

隨後Vaquez律師再展示一段錄音,當中係AH與JD因為某件事而爭吵,JD說道:「明明所有事都好順利,直到事情不如你所願,然後我就有麻煩…我唔想要你,唔想你返黎…」而背景中AH就一直低聲重覆「Suck My Dick」;同一段錄音的稍後時間,就聽到爭吵逐漸升級,AH激動地、不停爆粗地辱罵JD,隨後更開始失控狂笑,嘲諷JD「又要逃跑去你第十五間屋啦」,「你可以似返個真正的已婚男人,似個男人一樣處理你啲事嗎? (Deal with your shit)」更於錄音中稱JD為「背叛者 (Sell-out)」、「笑話 (Joke)」及「玩完嘅糞便 (Washed-up piece of shit)」。

隨後庭上又展示一系列AH傳畀JD嘅訊息,AH於訊息中多次軟硬兼施地要求JD與其聯絡或回家,當中更威脅到「唔好逼我成為另一樣嘢,你依家係當我奉旨,而我唔能夠停下來。直至事情變得比依家黑暗好多」,而JD全程都冇回答過,似乎係逃避緊AH。AH接受盤問時試圖解釋,佢不停哀求JD與其聯絡,係「想阻止JD進入下一個濫藥/酗酒再襲擊的週期」。

另外Vasquez律師亦展示兩張AH方呈交,據指係展示AH被JD家暴後面部傷勢嘅照片,從中可見兩張相不論拍攝角度、AH嘅姿勢、甚至飄起嘅頭髮都一模一樣。Vasquez質問AH是否有「執相」去試圖令相中自己塊面更紅,而Amber Heard就否認自己「有執過任何相」,堅稱兩張相嘅分別在於有開燈同冇開燈。值得一提嘅係,Amber Heard昨日曾指,JD於二人渡蜜月期間於火車車廂內襲擊佢,但隨後Vasquez律師出示二人渡蜜月時與火車工作人員拍攝嘅一張合照,從中可見反而係JD面上疑似有瘀傷,而AH就否認,聲稱張相被人執過。

全場AH亦多次使出「唔記得」策略,不但「很方便地」唔記得當年某些事情嘅關鍵,亦「唔記得」是次審訊中其他證人稍早前嘅供詞,甚至多次指出對方供詞錯誤。例如早前有兩名警員作供表示接到報案到場後,冇見過AH面上有傷痕,AH就指兩名警員係「唔認為我臉上嘅係傷痕」。

近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024