{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 24 Jun 2022
【戰鬥鑊】澳洲「旅館老闆用平底鑊擊退鱷魚」成為網絡紅片改篇連連

可能好多人玩過PUBG都知道平底鑊的利害,但到底真實世界有幾犀利?近日外國網絡一條主題「旅館老闆用平底鑊擊退鱷魚」短片迅速竄紅,證實左平底鑊的確有能力爭奪兵器譜上的排名,以後野外求生,帶定一隻平底鑊又可以煮食甚至見到鱷魚都處變不驚!

呢條短片係西方網絡youtube一上載火速成為熱門短片,影片發生係澳洲,一間旅館老闆打算帶旅客離開去搭直升機遊覽,可惜遇上一條大鱷魚擋路!正當大家都好驚訝認為此路不通之際,老闆「Kai Hansen」淡定取出一隻8吋平底鑊直接走上前同鱷魚對峙,鱷魚都唔弱仲先發制人,但見老闆手起鍋落,兩下combo成功將鱷魚擊退,成為大家心目中的退鱷英雄!

據報係澳洲野生動物特別多,影片所在地並非鱷魚恆常出沒地帶,不過話哂都係澳洲之地,間唔中都有鱷魚,老闆話佢以前養過一集狗仔會靠吠聲驅散靠近的鱷魚,但2018年某一日狗仔跑出去驅散鱷魚之後就無再返來!總之對老闆而言,係當地生活同鱷魚共存已經成為恆常習慣!呢段短片上載後馬上爆紅然後就出現好多改篇作品,包括加入Monster Hunter背景音樂的短片,將其改變成為獵人擊退魔物的畫面。



啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024