{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 20 Jan 2016
情人節同農曆新年咁近,做咗咁多年毒撚嘅大家應該都準備好標準答案黎應付啲姨媽姑姐嘅「幾時帶女朋友黎呀?」、「有冇識女仔呀?」呢啲咁嘅19問題--唔係!唔係叫你講粗口鬧佢(當然我知你好想),係叫你真係準備好個女仔拎去比佢哋睇!好簡單架咋,有200萬Yen就得啦,仲係學生妹黎添!


放心,我唔係叫大家搵咩出租情人,我只係想大家介紹下呢個由Aniplex出嘅呢個等身大學生妹公仔啫!佢其實係出至動漫《冴えない彼女の育てかた》嘅角色,個名叫做加藤惠,身高158cm(不過Wikipedia就寫係160cm),三圍係33-22-32,性格方面簡單啲黎講就係一個溫柔體貼嘅好女仔!帶去見親戚朋友就最Perfect池啦!


不過要帶佢返屋企,都唔係一件容易嘅事。首先佢一「胎」只係得十個,所以大家可能要抽籤先有資格識到佢;另外就係「禮金」連稅盛惠198萬Yen,即係大約13萬港紙,仲貴過之前介紹嘅《EVA》等身大人像。不過最重要嘅問題就係時間--即日起到2月14日開始接受報名,但最快都要2月29日先有貨送,遠水真係不能救近火架!加上如果你有十幾萬,不如真係用黎租個出租女友啦--唔係出租男友都得架(舉手)!
Aniplexplus


啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024