{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 20 Sep 2016
《龍珠》入面阿樂被培植人炸死一幕,經典到連Bandai都出咗隻Figure黎「紀念」佢。但你又記唔記得同場其實仲有個人,一樣都係死得不明不白嘅呢?冇錯!就係咩都冇做,一出場就攬住立巴想自爆,結果只係燻黑咗人哋背脊就死咗——冇錯!佢就係餃子!!


既然係咁,Bandai又點會立放過佢呢?佢哋近日就出咗個「餃子背包」,只要一揹上身,你就可以重現當日餃子趴喺立巴背脊同天津飯講拜拜嘅名場面。不過話就話係背囊,實情佢似係一個公仔多啲。因為打開咗背脊條拉鍊,都係得條罅可以放嘢。但又正面啲諗,如果你想連爆炸嗰一Part都重現埋,可以試下攝部「碌柒」落去……


Bandai方面話賣點仲有精美刺繡,售價係5400Yen,即係410蚊港紙。我唔知你想唔想買,但如果你係天津飯,我就建議你買啦。
p-bandai.jp
Anne Hathaway並唔係想metoo任何人,只係道出當年荷里活嘅風氣,而家大家都知道點樣處理得更好。
hobby
【影視】Anne Hathaway自爆早年試鏡曾被要求與10男接吻:覺得很嘔心
23 Apr 2024
今次預告終於見到Hugh Jackman飾演嘅Wolverine回歸,仲要怒插Deadpool下體!? iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/-2XTD3sfGU4?si=VMXgJHKmgO3zzPU5" title="YouTube video ...
hobby
【MCU】《Deadpool & Wolverine》公開全新預告及海報
23 Apr 2024