{ SKIP }
文:MenClub I Am Deep D  
POSTED ON 05 Jul 2018

《The OA先見之明》點解會拍得成?據說導演Zal Batmanglij 同女主角Brit Marling 揸住個劇本去敲Netflix嘅門,唔單止毛遂自薦,而係由女主角親自演一次畀 Netflix嘅人睇,裡面嗰隻曉有含意嘅「古怪舞」同埋故事都係由女主角同導演親自創作。佢哋兩個唔係第一次合作,之前合作嘅作品都同New Age有關。 

《先見之明》故事講嘅係一個失明嘅女仔,細個畀養父母帶大,到少女時代離家出走,其間失蹤,7年後失明嘅女仔可以睇到嘢,故事就係講嗰7年究竟發生咩事,中間原來牽涉到一場實驗,一個科學家企圖探索死後世界,於是捉咗幾名男女做人體實驗,用儀器浸到啲人窒息,等佢哋就死之際睇下去唔去到死後世界一窺究竟! 

故事局中有局,已經估唔到跟住發生啲咩,亦都加咗好多New Age元素,例如係講死後世界,講一啲舞蹈動作可以造到一啲奇異能力,故事疑幻似真,講到最尾都分唔清究竟係女主角自己精神病太多幻想,定係真有其事,最尾一集嘅結局極度出人意表,完全估唔到會咁樣埋尾。 

好多觀眾鍾意《先見之明》,就係鍾意佢感覺上第一季就已經好完整,唔一定拍第二季,個故事已經有頭有尾。但Netflix見到第一季頗受歡迎,於是當然唔會錯過機會,第二季已經拍緊,都係用返原班人馬!本人係極度期待! 

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024