{ SKIP }
文:MenClub 小白臉  圖:互聯網
POSTED ON 27 Sep 2018

男士最普遍遇到嘅皮膚問題不外乎,容易出油,生暗瘡,毛孔粗大,鬚後紅腫敏感等,加上工作又攰又大壓力,搞到皮膚愈來愈殘又無精神。相信好多男仔都會覺得護膚好麻煩,但又唔想皮膚變差俾人污糟邋遢嘅感覺,話曬都要識女仔架嘛。所以我就總結左三個實用膚重點,幫幫怕麻煩又想皮膚好嘅你啦。

護膚重點一 潔面

清潔當然就係第一步啦,但好多人都以為淨係用清水洗下就夠,其實咁又點夠做呀。由於男士嘅油脂分泌比較旺盛,如果淨係用清水清潔,難以清走多餘油脂,只會更容易令油脂阻塞毛孔,搞到生暗瘡。所以你需要嘅係一支啱自己嘅洗面液。

等我介紹一支我一直都有用開嘅洗面産品俾你地啦,佢亦都係我一直會回購嘅産品。因為佢呢支洗面膏可以滿足到我清潔,磨砂,滋養嘅需要,一支搞掂多個護膚步驟。佢入面有幼細磨砂粒,有助溫和去除角質,但亦唔會傷害皮膚所以日日用都無問題。加上蘊含維他命成分有助保護皮膚,洗完完全無綳緊嘅感覺,係懶人嘅洗面恩物。

講到LAB SERIES呢個男士專屬品牌,其實我係佢地嘅死忠。佢地産品除左針對男士皮膚好有效之外,佢哋仲會不斷研發高科技,高效能,啱曬男士嘅護膚產品,係男士護膚方面有一定嘅專業。今年佢地仲揾左吳尊成為亞太區品牌代言人,連型男吳尊都係用佢哋架。

護膚重點二 保濕

千祈千祈唔可以小左爽膚呢步架,知你地成日都skip左呢一步,但爽膚都好重要,因為爽膚水可以幫皮膚保濕,有足夠嘅保濕皮膚就唔會容易岀油,減少到生暗瘡嘅機會,保濕做得好皮膚仲會有長期有光澤。

LAB SERIES嘅皇牌「保濕藍水」有我以上講嘅功效之外,仲有收細毛孔功效。不過我覺得佢最正嘅地方都唔止呢個,係佢仲可以當鬚後水用,舒緩剃鬚對皮膚嘅刺激。二合一嘅功效啱曬我呢D懶人。

Lab Series係好多有品味的明星都會使用的牌子,就好似平時好注重護膚嘅Alfred都會用。

護膚重點三 護理

最後一步就係用面霜幫皮膚護理,好多男士都怕用面霜油淋淋,所以寧願唔搽。但唔用皮膚又做唔到保養,點算?好簡單,只要用一D質地比較輕薄嘅乳液就搞掂啦,例如啫喱狀質地嘅乳液。而且男士油脂分泌比較旺盛,用左太油嘅面霜反而會容易阻塞毛孔生暗瘡,所以啫喱狀質地嘅乳液對於男士就最適合啦。

呢款「人蔘透薄啫喱」,正正係透薄啫喱狀乳液所以特別容易吸收,適合宜家又熱又焗嘅天氣同埋油性皮膚,唔會令皮膚做成負擔。加上含有人蔘精華可以延緩皮膚衰老,令皮膚緊緻淡化細紋,幫助皮膚睇落更飽滿更精神,工作再忙個樣都無咁易老就可以好似吳尊咁有型啦。

其實男人護膚又洗鬼好似女仔咁搽咁多野嘅,簡簡單單就搞掂啦,不過基本嘅清潔同護膚就要做足。唔想皮膚岀現問題不如今晚就試下以上三個重點,重拾精神靚仔皮膚見人啦。

Lab Series專櫃地址: SOGO、連卡佛、Facesss、永安百貨(上環/油痲地)

查詢電話:23780668

http://www.labseries.com.hk/

雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024