{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 19 Aug 2019
8月中旬,理應係享受陽光與海灘,IG上充滿比堅尼與太陽眼鏡嘅季節,但估唔到近排香港人見得最多嘅游水裝備會係泳鏡,仲要通常都掂唔到水,咁IG少咗好多肉色多咗好多黑色亦係順理成章。但唔緊要,木村拓哉與工藤靜香嘅二女光希就畀返啲小麥色你睇!

話說16歲嘅光希琴日更新IG,Post出兩張身穿綠色比堅尼嘅小清新、小福利照。光希固然係生得靚女、氣質脫俗,而且雖然佢用姿勢同取景刻意遮掩身材,但屈起嘅手臂略現二頭肌,再加上一身充滿維他命D嘅小麥色肌膚,都不失為一張青春活力照。事實上今次亦唔係光希第一次比堅尼上陣,上年幾乎同樣時間(2018年8月19日,差咗一日)佢都有喺IG發佈一張藍色比堅尼照,而透過兩張相嘅對比,我哋都可以幾肯定:一呢一年內光希除咗頭髮長咗,咩都冇變——身材都冇變。
koki on Instagram
由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024