{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 27 Aug 2020

疫情之下,大部份經濟活動都受到影響,但就似乎冇咩點影響到中國民眾買LV嘅欲望。據《WWD》報導,淨係8月、淨係LV位於上海嘅旗艦店,生意額已經達到2200萬美金,即係大約1.7億港紙,打破中國LV每月生意額紀錄。

在 Instagram 查看這則貼文

Louis Vuitton Official(@louisvuitton)分享的貼文 張貼

據報,LV上海旗艦店嘅正常生意額大約為1100萬至1300萬美金不等,但8月正值「中國情人節」七夕、疫情之下中國人民又冇得出國使錢,再加上8月頭品牌剛於上海舉行2021春夏男裝騷 (即係吳亦凡揹住隻吹氣公仔嗰個),多個理由同時帶動銷量之下,就創咗個紀錄出黎啦。

Stssy 和 Levis 雙方合作無間,兩家同樣來自加州的知名服飾品牌繼去年推出兩套大熱聯乘系列後,現金再度攜手發表最新的 2024春季聯乘系列之作。兩家同樣來自加州的品牌以他們的家鄉為靈感,以頂級材質和工藝重塑 Lev ...
style
Stussy X Levi’s 新作再次登場:以頂級材質和工藝,重塑 Levi’s 經典牛仔款式!
24 Apr 2024
適逢 Supreme 成立30年,品牌剛剛推出了一系列三本 30 週年紀念書籍,回顧一下從1994 年至2024 年間推出過的所有 T-shirt ,因此勾起不少 Supreme 迷的各種美好回憶。 不過對於我們香港人而言,Supreme 最經典的 T- ...
style
回顧 Supreme 過去 T-shirt 作品 :與港產片《喋血雙雄》聯乘 Tee 最經典!
23 Apr 2024