{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 29 Jan 2016

型佬碧咸一向都係潮流指標,剪乜頭著乜衫都實有人跟風,不過估唔到今次全城人人都咁明張目膽跟到足,連狗仔都要抄碧咸Look!!!


講緊嘅係「萬人迷」碧咸同H&M合作嘅新廣告,今次廣告內容相當特別,唔著重介紹碧咸著嘅衫,反而要眾人用行動去證明,碧咸著嘅衫就係有品味,想追上潮流就要跟足碧咸咁著!


廣告一開頭就見碧咸著住件白色衫登場,點知行到邊,都見到個個同佢著同一件衫,連隻狗都係!






之後碧咸再換件黑色外套,一轉頭,全世界都跟住換,個個都係白色底衫加黑色外套!




咁都唔止!當碧咸當眾著上外套,個個都即刻做同一動作,即時跟實碧咸衣著,幾時除外套幾時著外套都唔放過,一個二個即刻著返件褸先!


去到最尾,終於見到咸爺沐浴更衣嘅香豔畫面,唔著衫,啲人冇得跟喇掛?


車!咪全城都唔好著囉!


一齊去片啦~


當每一個時裝潮流品牌都為了迎合 Y2K 復古熱潮紛紛推出頭戴式耳機,但 Neighborhood 瀧澤伸介卻反其道而行,推出一款名為「GP-N3NH」 的攜帶式唱片機,向 8、90年代的音樂和時尚文化致敬。 ...
style
Neighborhood 推出攜帶式唱片機:向8、90年代大熱的 Columbia GP-3 黑膠唱片機致敬!
26 Apr 2024
作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024