{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 12 Jan 2016

睇愛情電影嘅時候,經常會見到一個情節︰美麗嘅女主角衣衫單薄,喺寒風中抖颤,於是帥氣嘅男主角就好有紳士風度地,為女生脫下自己嘅外套,輕輕為佢披上……噢!呢啲咪就係靚仔靚女可歌可泣嘅愛情故事囉!不過~做個紳士絕對唔係靚仔嘅專利,其實好多小毒毒都好Gentlemen,只係冇機會畀佢哋表演啫!學阿源話齋︰「這些機會不是屬於我的……」但係希望在明天丫嘛!上天唔畀機會你,咪自己創造一個為美少女披上外套嘅機會囉!唔係好貴架咋!1998円咋嘛!

日本online store「VILLAGE VANGUARD」就喺今個冬天推出咗「怕冷女孩(寒そうな女子ハンガー)」衣架,等你可以為人又凍心又凍嘅美少女(衣架)披上衣服,帶溫暖畀佢。嗚哇!諗下都毒呀媽!!!




衣架分別有黑、白色兩款,兩款美少女衣架嘅衣服顏色、表情、妝容同動作都唔同架。


小毒毒除咗可以滿足自己做紳士嘅欲望,將衣服披喺衣架上,帶溫暖畀美少女,仲可以當佢係換衫公仔,依照自己喜好幫美少女著衫衫……但如果想佢著女裝,作為小毒毒嘅你,首先都要有件女裝先得……






可惜就係冇整埋下半身,就咁望落始終有啲空虛,不過唔怕嘅,個衣架咁可愛,相信小毒毒一樣會「很想要吧?」


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022