{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 30 Jun 2016


唔知點解,見到張圖就覺得好match「令女生幻想破滅」呢句嘢,你睇佢個斷氣樣,科科。


好~入返正題先,好多時男仔都唔覺女仔咁玻璃心,以為自己靚仔有錢有taste就大L晒,囡囡一定會冧爆自己,殊不知原來家下啲女仔聽到粗口就會打冷震,咁都不特只,如果你講埋以下幾句說話,佢哋仲會因為FF破滅而怒反(你)白眼!


日本有網站就搵咗各個年齡層嘅女仔做調查,睇下「令女仔幻滅嘅男生發言」有邊幾句,發覺好多女仔都好討厭男仔約會時講以下說話,本身有好感都即刻反感!點呀?係咪好緊張先?係咪好擔心自己都講過出口先?唔好諗住令人幻滅嘅說話有幾惡毒,其實好多都係小事……


先嚟第5位「好想去你屋企……」
如果一知道個女仔自己一個人住,就向對方提出想去佢屋企,咁好明顯睇得出你有咩居心啦,咁明張目膽表露獸性嘅一面,好難叫個女仔buy你喎。(擺明逢場作戲或者一夜情就例外啦)


第4位 「等我搵搵張coupon先?」
慳家其實係好事,但首先你唔係個女仔嘅老公,慳咗嘅錢都唔關佢事,同埋男人老狗要個waiter/收銀望住你搵coupon,喺女仔眼中會係好唔得體嘅行為,慳家即刻變小家,仲要係約會期間慳得一蚊得一蚊,條女應該心諗︰嗰十幾蚊不如我幫你畀埋佢啦(內心反白眼)。


第3位 說話用字好老派
由細到大身邊都有啲男仔好鍾意扮大俠或者古惑仔咁講嘢,同佢哋一齊好似入咗第二個時空咁,係差在未講文言文。雖然男仔之間好似覺得咁嘅說話方式好funny,但對女仔而言,應該會心諗︰你做乜_嘢呀?


第2位 「可以錫你嗎?」
哇!呢個Mean娜真係有嘢分享,上面嘅case我冇咩經驗,不過呢個我有喎!日本妹覺得被對方問「可以錫你嗎?」好唔man好尷尬,唔知yes好定no好,Mean娜試過仲尷尬呀!係「你可唔可以錫我呀?」,係個男仔問我︰「你可唔可以錫我呀?」做咩啫你!你教少女如我情何以堪呢!


第1位 「不如我哋AA制」
呢樣嘢都聽唔少,男方一講到AA制實畀人小,奈何好多女仔都覺得,男仔約自己出街,自己肯赴約對方已經要覺得好榮幸,仲要自己畀錢嘅話?條仔都太唔畀面自己了吧?


雖然現實好可悲,只能夠說,今時今日媾女係咁上下,希望各位巴打會搵到願意同你哋AA嘅好女仔。

Source︰http://blog.livedoor.jp/rbkyn844/archives/8248420.html

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022