{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 17 Jun 2022

日本各大青少年雜誌每期都會搵幾位寫真偶像黎拍攝寫真,而佢哋邀請得嘅,好明顯係有一定人氣、話題性又或潛力嘅女星,所以上過幾次雜誌、幾多次係封面,就係其中一個評定日本寫真女星人氣或潛力嘅指標。不過上得少又一定代表個寫真女星冇嘢睇,好似今晚為大家介紹嘅呢位「星川沙羅」咁,就算係自拍寫真都一樣養眼!

翻查網上資料,星川沙羅第一隻寫真DVD係於2020年推出,而第二隻就已經要數到今年3月,而且出道以黎似乎只係登上過一次《週刊Playboy》而且係一頁介紹幾個新晉寫真女優嘅普通介紹文而非寫真,比起一眾當紅寫真女星一年都出到三、四隻寫真DVD、一年N個封面,頻率可謂非常低。但!咁唔代表星川沙羅啲相唔好睇喎!因為佢個IG上面嘅自拍寫真,同樣誠意十足,心口嘅一對「F」更加係令人目不暇給。

亦正因為佢個IG咁多嘢睇,所以IG上佢有近3.5萬Followers,比起唔少多次為雜誌拍攝寫真嘅新星,例如我哋之前都介紹過嘅「山田かな」等都仲要多——證明各位男性嘅要求好簡單——肉色部份夠多就Like架啦!

圖片:hoshi_kawasara on IG

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024