{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 21 Jan 2020
【歷久常新】百看不厭的宮崎駿動畫經典電影21套全部上架Netflix任煲

如果你對於電影動畫常常都覺得新不如舊,經常有一種睇法覺得以前D動畫經典傳情百看不厭,可能你真係「識貨」,不過更大程度上係你老啦,只睇流行經典50年,阻住宮崎駿退極都唔休咪就係你地囉,好啦而家首屈一指的煲劇宅網Netflix 睇通大家,比D舊野但「正」野你睇,由 2 月 1 號起陸續上架共 21 部吉卜力經典電影,係屋企無所事事可以長期loop播  《天空之城》、《龍貓》、《魔女宅急便》、《歲月的童話》、《飛天紅豬俠》、《海潮之《地海傳說》  《風之谷》 《幽靈公主》 《千與千尋》 《貓之報恩》 《借東西的小矮人亞莉亞蒂》《輝耀姬物語》 《百變貍貓》《哈爾的移動城堡》 《崖上的波兒》....反正自己經典自己睇..舊有時仲正過新,你老了嗎?不!你只是比左月費睇盡d姐

暫時還是串流影視界一哥的 Netflix  宣布,曾榮獲奧斯卡金像獎、日本動畫界龍頭吉卜力工作室的代表作將於 Netflix 上架。在發行夥伴 Wild Bunch International 的鼎力協助下,Netflix 將在 2 月 1 號起陸續上架共 21 部吉卜力經典電影到全球平台,顯示 Netflix除左狂拍新片新戲,還會投資所有經典優質內容,力保串流最大台的決心和毅力。

其實計我話,Netflix除左係課餘消閒的好伙伴,其實仲係學習外語多聽多睇的利器,Netflix上架的吉卜力作品有 28 種字幕及 20 種配音,如果你想學外語,簡單講學好英文,睇多幾次《龍貓》,睇完粵語睇英文,睇完字幕停暫停讀一次再抄左佢,睇多幾次保證突飛猛進,英文日文咩文都學得識。

睇吉卜力工作室動畫又的確係幾唔同,套套都係經典巨作, 不過要等到2月即係呢個月過年都係要未可以懷舊住,作品會由2月、3月、4月,分三個月時間三批放上架,一共可以睇到21 部吉卜力經典電影。

 以下為吉卜力工作室作品於 Netflix 的上架時間:


2020年2月1日將上架:  《天空之城》(1986)、《龍貓》(1988)、《魔女宅急便》(1989)、《歲月的童話》(1991)、《飛天紅豬俠》(1992)、《海潮之聲》(1993)、《地海傳說》(2006)


 2020年3月1日將上架:《風之谷》 (1984)、《幽靈公主》 (1997)、《我的鄰居山田君》 (1999)、《千與千尋》 (2001)、《貓之報恩》 (2002)、《借東西的小矮人亞莉亞蒂》 (2010)、《輝耀姬物語》 (2013)


2020年4月1日:《百變貍貓》 (1994)、《心之谷》(1995)、《哈爾的移動城堡》 (2004)、《崖上的波兒》 (2008)、《紅花坂上的海》 (2011)、《風起了》 (2013)、《回憶中的瑪妮》 (2014)


 

如果上面列表中的電影你大部份都未睇過,少年人證明你很年輕,你值得睇返經典不會過時的大作,如果你全部都睇過,唔緊要,係人都會老,最緊要好睇歷久常新!話時話,宮崎駿先生係咪仲會忍唔住又會出來出多幾套動畫比大家睇呢?

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024